Opcjonalne materiały – dydaktycy – przedmiot pedagogika


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie oglądania odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:

  • Kraj gazem płynący; Josh Fox
  • Lektor; Stephen Daldry, Jak we śnie; Michel Gondry
  • Węgorz; Shohei Imamura
  • Odwet; F. Gary Gray, Naga broń: Z akt Wydziału Specjalnego; David Zucker
  • Dogville; Lars von Trier
  • Nostalgia; Andriej Tarkowski, Alphaville; Jean-Luc Godard
  • Dracula; Francis Ford Coppola, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
  • Braterstwo wilków; Christophe Gans
  • Żurek; Ryszard Brylski, Upadek; Joel Schumacher
  • Ostrożnie z dziewczynami; Roger Kumble
  • Duch; Tobe Hooper

    ĆWICZENIE NR 3: wymyślić muzyczną grę team building na bazie tekstu do jednego z następujących przebojów:

  • Motörhead, Iron Fist, IRA, 1993
  • Biohazard, State Of The World Address, Red Hot Chili Peppers, Under The Bridge, Dirty Blues Band, Dirty Blues Band
  • Police, The, Synchronicity, Raw Material, Time Is, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Voo Voo, Wizyta III

    ZADANIE NR 3: – Problematyka jasnego formułowania naukowych instrukcji. Przygotować trafną do grupy uczniów podstawówki zasadę łykania dowolnej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 225.0, Leki przeciwdepresyjne – mianseryna
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 7.1, Leki przeciwwymiotne – antagoniści receptora serotoninowego – postacie do podawania doustnego