Scenki szkoleniowe – hipotezy do egzaminu


Zawiadamiamy iż na studiach Trening Interpersonalny i Gry Doświadczalne zezwala się na poniższe tematy do egzaminu:

  • zabawa lingwistyczna – „Szlak Piastowski w internecie” oraz „Kampania wyborcza w mediach lokalnych na przykładzie wyborów prezydenckich w Gnieźnie w 2010 r.”
  • zabawa komunikacyjna – „Zbrodnia i śledztwo w dreszczowcach Thomasa Harrisa” i „Krytycy i artyści młodopolscy o sztuce. Na podstawie dostępnych tekstów: Stanisława Brzozowskiego, Zenona Przesmyckiego, Stanisława Przybyszewskiego, Jerzego Żuławskiego”
  • zabawa kreatywna – „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna” oraz Coachingowe Gry Strategiczne i „Etos człowieka w kontekście przemian ustrojowo gospodarczych Polski na podstawie filmu „Edi” Piotra Trzskalskiego”
  • symulacja lingwistyczna – „Adam Mickiewicz jako komentator własnej twórczości” oraz „Cywilizacja śmierci – kulturowe uwarunkowania zachowań proekologicznych”
  • symulacja lingwistyczna – „Negocjacje i madiacje jako sposób rozwiązywania sporów w sprawach gospodarczych” i „Moc perswazyjna nagłówków prasowych”
  • gra językowa – „Młodzież w nauczaniu Jana Pawła II” oraz „Tożsamość miasta historyczno – religijny obraz Jasnej Góry i okolic”
  • symulacja lingwistyczna : „Chatakterystyka w utworach fantasy autorstwa Johna Ronalda Reueal Tolkiena” oraz „Budżet partycypacyjny: przestrzeń dla społeczeństwa obywatelskiego”
  • zabawa kreatywna : „Filmowe wyobrażenie na temat końca świata” i „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.”
  • symulacja edukacyjna : „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001” i „Klasyka literacka w kinie – porównanie konkretnego dzieła orginalnego i jego adaptacji filmowej (Dracula) ”