Symulacje edukacyjne – tezy do zaliczenia


Ogłaszamy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Eksperymentalne proponuje się następujące książki do pracy dyplomowej:

  • gra edukacyjna : „Czwarta władza w kontekście telewizyjnych i internetowych serwisów informacyjnych w Polsce po transformacji systemowej” i „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna”
  • symulacja zespołowa – „Wizerunek wampira w sztuce filmowej na przykładzie postaci Drakuli stworzonej przez Brama Stokera” oraz „Miejsce i rola kobiety w polskich strukturach politycznych w kontekście problematyki równouprawnienia płci”
  • gra strategiczna – „Doping w sporcie” oraz Autorskie Gry Menedżerskie W E-Learningu i „Idea olimpizmu i środki przekazu nowożytnych letnich Igrzyskach Olimpijskich”
  • gra kreatywna – „Kuchnia polska a tożsamość Polaków” oraz „Turystyka myśliwska obcokrajowców na terenie Nadleśnictwa Rudnik”
  • zabawa zespołowa – „Wpływ sytuacji społeczno-politycznej w Egipcie na funkcjonowanie turystyki w tym kraju” oraz „Imagologiczne aspekty w marketingu politycznym”
  • gra kreatywna – „Gniezno w systemie międzynarodowej komunikacji” oraz „Krytycy i artyści młodopolscy o sztuce. Na podstawie tekstów: Stanisława Brzozowskiego, Zenona Przesmyckiego, Stanisława Przybyszewskiego, Jerzego Żuławskiego”
  • symulacja strategiczna : „Życie kulturalne pierwszych Słowian na Półwyspie Bałkańskim” oraz „Rozwój i kształtowanie się rynku telewizji konsesjonowanej w Polsce na danych źródłowych z TVN”
  • gra lingwistyczna – „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego” oraz „Unia Europejska i jej polityka w walce z terroryzmem”
  • symulacja decyzyjna : „Społeczne rozumienie pojęć prawnych: dobra osobiste, własność intelektualna” oraz „Chatakterystyka w utworach fantasy autorstwa Johna Ronalda Reueal Tolkiena”